19.12.2009

THEME-MIX: SOULSKIN



Soulskin er det første i rækken af tema-mix, hvor vi sætter en håndfuld plader sammen indenfor et bestemt tema. Vi lægger ud med et solmixtape til de møgkolde vinterdage, så man kan drømme sig tilbage til sommeren og varmen..






Tracklist:

KanKick – Black supremacy

Nancy wilson – Sunshine

Charles Earland – Shining Bright

Dr. Buzzard´s original savannah band - Sunshower

Doug Carn - Western sunrise

Daniel Johnston - When the sun shines down on me

Count Bass D- Reign and shine

Eugene Record – Here comes the sun

Della Reese – Sunny

Ramp – Everybody loves the sunshine

Sun Ra - Angels and demons at play

Michael Jackson – Ain’t no sunshine

2 kommentarer:

  1. Hey Pladevennerne

    jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre det her mix, men downloadet virker ikke. Jeg håber der kan gøres noget ved det, for jeg vil virkelig gerne høre det! :)

    -Seb

    SvarSlet
  2. Jeg kan heller ikke få linet til og virke

    SvarSlet